Isjias og Ryggsmerter

Smerter i ryggen og/eller i det ene beinet?

En klinisk undersøkelse er et godt utgangspunkt for å kartlegge årsaken til ryggsmertene.

Hos oss blir du garantert fornøyd! Vi har fornøydhetsgaranti.

Les mer lenger ned…

Ved Isjias får man symptomer nedover det ene beinet i tillegg til ryggsmertene. Noen vanlige symptomer er strålende/brennende smerter i sete/lår/legg fot, nummenhet / prikking eller redusert styrke i muskulaturen.

Det er mulig å ha en eller flere av disse symptomene. En klinisk undersøkelse vil i de fleste tilfeller avdekke om plagene skyldes irritasjon av isjiasnerven.

Etter undersøkelsen vil du få forklart funnene og vi diskuterer eventuelle behandlingstiltak. Noen ganger rekker man å starte opp med noe behandling allerede første time.

Eksempel på behandlingstiltak kan være veiledning i hensiktsmessige øvelser, bløtvevsbehandling, nervemobiliseringsøvelser med mere.

Noen sjeldne tilfeller krever rask kontakt med lege. Se i boksen under: (kilde helsenorge.no)

• Kraftige ryggsmerter som blir verre.
  • Kjenner svakhet i begge beina.
  • Mister kontroll over blære eller endetarm.
  • kjenner deg nummen i seteregionen og kjønnsorganer.

Visste du at vi har Fornøydhetgaranti på første konsultasjon?

Vi forstår at det er viktig for deg å finne riktig behandler

Derfor gir vi deg muligheten til å teste oss med vår fornøydhetsgaranti

Er du ikke fornøyd etter første time avslutter vi samarbeidet og du betaler ingen ting.

Våre Terapeuter Hjelper Deg Med Ryggsmertene

Steinar Heiberg
- Fysioterapeut -

Steinar ønsker at alle pasienter skal føle seg godt undersøkt og at behandlingen svarer til forventningene dine. Han bruker forskjellige tiltak avhengig av problemstilling, for eksempel øvelser og bløtvevsbehandling i kombinasjon.

Wictor Borgström
- Fysioterapeut -

Wictor har jobbet med ryggplager på forskjellige steder før privat praksis. Han er opptatt av at du skal føle deg godt undersøkt, at du får oppdatert informasjon om rygg og at behandlingstiltakene skal passe deg og din hverdag.

Dette sier våre kunder om oss

Google - 5.0

Tjenester og Priser

Les mere om våre tjenester og priser

Mandag     08:00 – 16:00

Tirsdag       08:00 – 16:00

Onsdag      08:00 – 20:00

Torsdag      08:00 – 20:00

Fredag        08:00 – 16:00

Helgeåpent etter avtale

Rett ved Sandvika Togstasjon

Vi holder til i 4. etg i Rådmann Halmrasts vei 18, bare 50 meter fra Sandvika togstasjon.

Du kan parkere gratis i 3 timer på Sandvika storsenter, men det finnes også ulike betalte parkeringsløsninger like i nærheten.