Våre fysioterapeuter

Alle våre behandlere er autorisert norsk helsepersonell og har erfaring fra både sykehus, rehabilitering og klinisk praksis. Våre terapeuter tar imot nye pasienter uten henvisning. Du kan også bruke din helseforsikring hos samtlige terapeuter.

Pål Østby (Fysioterapeut)

Pål behandler både akutte og langvarige plager i muskler, sener og ledd. Han har spesiell interesse for kne, skulder, rygg, fot og idrettsskader. Han er i tillegg utdannet idrettsfysiolog som gir ekstra faglig tyngde når treningstiltak skal benyttes. Pål er opptatt av å se hele mennesket, slik at du føler problemene dine blir tatt på alvor. Pål benytter seg også av trykkbølgebehandling når det er indikasjon for dette.

Steinar Heiberg (Fysioterapeut)

Steinar har 7 års erfaring med behandling av smerter i rygg, nakke, skulder, albue/underarm, kne, hofte og fot/ankel. Han har spisskompetanse på senebetennelser, overbelastninger, trykkbølgebehandling, artrose og løpsrealterte plager. Du kan forvente deg en grundig undersøkelse og effektiv behandling. Steinar tar imot pasient på norsk, engelsk og spansk.

Wictor Borgstr¨om (Fysioterapeut)

Wictor er en erfaren fysioterapeut med bakgrunn i behandling av et bredt spekter av plager som spenner fra hverdagslige vondter til langvarige smertetilstander eller rehabilitering etter kirurgiske inngrep. Han har spesielt god kompetanse på behandling av plager i nakke, rygg, knær, skuldre eller fotplager - spesielt de som stammer fra overbelastning. Han kombinerer gjerne tiltak som treningsøvelser, manuel behandling og trykkbølgebehandling når det finnes indikasjon for dette.

Sunniva Imhof (Fysioterapeut)

Sunniva behandler både langvarige og akutte utfordringer. I kombinasjon med hands-on teknikker på behandlingsbenken og spesifikke øvelser legger hun tilrette for en individuelt tilpasset behandling. Hun har erfaring med rehabilitering av skader og postoperativ behandling. Hverdagsvondter er også velkommen inn i behandlingsrommet deriblant smerte i rygg, nakke, skulder eller knær.