Hoftesmerter i Hverdagen?

Akutte smerte i hofte, etter overbelastning, artrose eller usikker på årsaken?

Vi har god kompetanse på utredning og behandling av hoftesmerter!

Hos oss blir du garantert fornøyd! Vi har fornøydhetsgaranti.

Les mer lenger ned…

Smerter i hofte kan ha flere ulike årsaker. En utfyllende samtale (helsehistorie) vil gi gode retningslinjer til hva vi bør undersøke.

Noen årsaker til hoftesmerter kan være:

• Akutt skade av muskulatur rundt hofte (lyskestrekk), skade på leddleppe eller brudd. Ved hoftebrudd, eller etter planlagd hofteoperasjon er det vanlig med veiledning av fysioterapeut etter vanlig oppfølging.
  • Smerter i hofte som følge av overbelastning som for eksempel senebetennelse (tendinopati) på utsiden hofte, bursitt (slimposebetennelse) eller inneklemming i hoften (FAI).
  • Aldersrelaterte hoftesmerter som artrose i hofte er vanlig. Det er også mye høyere forekomst av senebetennelse / bursitt på utsiden av hofte hos eldre.

Visste du at vi har Fornøydhetgaranti på første konsultasjon?

Vi forstår at det er viktig for deg å finne riktig behandler

Derfor gir vi deg muligheten til å teste oss med vår fornøydhetsgaranti

Er du ikke fornøyd etter første time avslutter vi samarbeidet og du betaler ingen ting.

Våre Terapeuter Ønsker å Hjelpe deg oppnå en Smertefri Hofte!

Steinar Heiberg
- Fysioterapeut -

Steinar har erfaring med både vurdering og behandling av hofter. Han legger vekt på en grundig undersøkelse og tiltak som passer godt inn på ønsket mål med behandling. Steinar bruker noen ganger trykkbølgebehandling ved senebetennelse / tendinopati på utsiden av hofte, som et komplement til andre tiltak.

Wictor Borgström
- Fysioterapeut -

Wictor ser flere ulike typer av hoftesmerter, selv om den vanligste problemstillingen er smerter knyttet til artrose eller senebetennelse / tendinopati. Oftest er hensiktsmessige øvelser en del av behandlingen. Wictor tilbyr også gruppetrening for pensjonister, som passer deg som ønsker veiledet trening i en periode.

Dette sier våre kunder om oss

Google - 5.0

Tjenester og Priser

Les mere om våre tjenester og priser

Mandag     08:00 – 16:00

Tirsdag       08:00 – 16:00

Onsdag      08:00 – 20:00

Torsdag      08:00 – 20:00

Fredag        08:00 – 16:00

Helgeåpent etter avtale

Rett ved Sandvika Togstasjon

Vi holder til i 4. etg i Rådmann Halmrasts vei 18, bare 50 meter fra Sandvika togstasjon.

Du kan parkere gratis i 3 timer på Sandvika storsenter, men det finnes også ulike betalte parkeringsløsninger like i nærheten.