Våre Behandlingstjenester

Vi tilbyr fysioterapi, trykkbølgebehandling, Massasje og Kostveiledning

Hvert år undersøker og behandler vi en rekke ulike problemer og vondter. Vårt fokus er at du skal føle deg godt ivaretatt og oppleve eksepsjonell service. For oss betyr dette at du skal føle deg grundig undersøkt og at eventuelle tiltak skal utarbeides i samarbeid med deg. Vi prøver å være tilgjengelige slik at du ved behov raskt får kontakt med din terapeut og følger opp din fremgang, også etter avsluttet behandlingsforløp.

Fysioterapi

Hos oss kan du komme hvis du ønsker å finne ut av årsaken til vondten, eller om du ønsker å starte et behandlingsopplegg sammen. Vårt mål er at du skal få verktøyene du trenger for å enten mestre eller bli kvitt problemet du kommer til oss for. Du kan bestille time til førstegangskonsultasjon via linken under.

Trykkbølgebehandling

Trykkbølgebehandling er en behandlingsform der trykkbølger påføres det aktuelle området via en applikator. Det brukes primært på sener, og gjerne i kombinasjon med treningsøvelser. Klikk på linken nedenfor for å lese mere om trykkbølgebehandling.

Massasjebehandling

Ved massasje bruker den aktuelle terapeuten forskjellige bløtvevsteknikker for ønsket behandlingseffekt (avspenning /smertelindring /økt bevegelighet). Du kan lese mere om massasje og bestille time selv ved å klikke på linken nedenfor.

Kostholdsveiledning

Kostholdsveileder Line Berglid er samlokalisert i våre lokaler og tilbyr sine tjenester tirsdager og onsdager. Hun tilbyr veiledning og individuelt tilpasset kostholdsplan. Les mer om Line sine tjenester ved å klikke på linken nedenfor.