Smerter i Nakke

Har du smerter eller stiv nakke ved bevegelser eller når du sitter i ro?

Vi undersøker grunnen til dine nakkesmerter og tilpasser behandling etter dine behov!

Hos oss blir du garantert fornøyd! Vi har fornøydhetsgaranti.

Les mer lenger ned…

Ved første time undersøker vi deg godt ut ifra det du forteller oss. Dette gir et godt grunnlag for å kartlegge årsaken til dine nakkesmerter og for å sette igang med målrettede tiltak.

Årsaken til smerter i nakken kan være forskjellig. Ofte er ikke smertene spesifikke som ved en skade, men mere preget av overbelastning eller ensidig belastning. Noen har prolaps i nakken som kan gi press på en nerverot. Dette kan føre til symptomer ut i arm / hånd.

Behandling ved vondt i nakken tilpasses individuelt basert på dine mål, behov og funnene fra den kliniske undersøkelsen.

Visste du at vi har Fornøydhetgaranti på første konsultasjon?

Vi forstår at det er viktig for deg å finne riktig behandler

Derfor gir vi deg muligheten til å teste oss med vår fornøydhetsgaranti

Er du ikke fornøyd etter første time avslutter vi samarbeidet og du betaler ingen ting.

Våre Terapeuter Hjelper Deg med Nakkesmerter!

Steinar Heiberg
- Fysioterapeut -

For Steinar er det viktig å fastsette riktig årsak til dine smerter for å kunne starte opp med hensiktsmessig behandling. Steinar bruker forskjellige tiltak ved nakkesmerter som mobilisering, bløtvevsbehandling, øvelser og oppdatert informasjon.

Wictor Borgström
- Fysioterapeut -

Wictor undersøker deg godt og tilpasser behandling etter dine mål. Han prøver å etterstrebe at tiltakene som gjøres passer godt inn i hverdagen din. Wictor bruker forskjellige behandlingsmodaliteter avhengig av problemstilling.

Dette sier våre kunder om oss

Google - 5.0

Tjenester og Priser

Les mere om våre tjenester og priser

Mandag     08:00 – 16:00

Tirsdag       08:00 – 16:00

Onsdag      08:00 – 20:00

Torsdag      08:00 – 20:00

Fredag        08:00 – 16:00

Helgeåpent etter avtale

Rett ved Sandvika Togstasjon

Vi holder til i 4. etg i Rådmann Halmrasts vei 18, bare 50 meter fra Sandvika togstasjon.

Du kan parkere gratis i 3 timer på Sandvika storsenter, men det finnes også ulike betalte parkeringsløsninger like i nærheten.